Frakt och leveransinformation
Priser är angivna i svenska kronor exklusive moms. Frakt tillkommer för beställningar under 1200 kr ex moms. Våra försändelser skickas med DHL. Du kan välja mellan följande leveransalternativ i Sverige:

Direktleverans 99 SEK
Leverans sker till din angivna adress, vardagar mellan 08.00-17.00. Viktigt att du tydligt märker upp ditt angivna firmanamn på dörren. Har leveransen gått ifrån vårt lager och adressändring önskas än vad det som angivits på orderbekräftelsen debiteras en kostnad på 200 kr per sändning. Finns det ingen på plats för att ta emot paketet på första leveransförsöket, kommer det att göras ett nytt leveransförsök som debiteras med 200 kr.

Hämta hos DHL-ombud 69 SEK
Avisering sker på mobilnumret eller mailadressen som anges på orderbekräftelsen. Har leveransen gått ifrån vårt lager och en annan adress önskas mot vad som angivits på orderbekräftelsen så debiteras 200 kr per sändning. Outlöst paket skickas tillbaka till avsändaren och debiteras kunden med 500 kr. Om du har råkat ange en felaktig adress, vänligen kontakta oss på order@re-q.se så snart som möjligt.

För leverans till Danmark:
Direktleverans DHL Freight 149 SEK

Leveranstid
Vi strävar alltid efter att leverera din order så snart som möjligt. För leverans inom Sverige gäller normalt 1-5 dagar (måndag-fredag, ej helgdagar). Leveranstider är endast uppskattningar och kan ta längre tid än normal under högsäsong (t ex jul, Black week och andra kampanjer). Vid en försening av leverans på mer än femton (15) arbetsdagar efter den beräknade leveranstiden, kan du avbryta din beställning med förbehåll för skriftligt meddelande till oss. I så fall kommer vi stå för vårt ansvar för förseningen och betala tillbaka beloppet för order till dig. Om beställningen redan har skickats måste du först returnera varan till oss innan en sådan kredit kan göras. Fraktkostnaden kommer att anges i orderöversikten innan du skickar in din beställning.

REQ säkerställer att alla produkter noggrant kontrolleras i kvalitetskontroll innan de skickas till våra kunder. Om du upptäcker att ett föremål levererat av oss till dig är defekt, bör du snarast möjligt kontakta kundservice med foto på den defekta produkten samt ordernummer. Vid retur ligger risken och kostnad för frakt hos kunden.