Allmänna villkor
Vid köp av produkter hos REQ gäller följande villkor. Vi uppmanar dig att läsa dessa i sin helhet innan du lägger en beställning.

Vem får köpa REQ produkter?
Våra produkter erbjuds endast för professionellt bruk och för att få handla behöver du vara utbildad diplomerad Nagelterapeut med SANSA eller SEYF-godkända diplom.

Hur blir jag kund hos er?
Du registrera dig under fliken ”Bli Kund” på startsidan. Skicka in ditt SANSA/SEYF-diplom till info@re-q.se Godkännande och svar sker inom 48 timmar (måndag-fredag). Har du skickat in en ansökan men inte blivit godkänd inom 48 h, kontakta oss på info@re-q.se så kontrollerar vi så att vi fått din ansökan.

Bli återförsäljare
Kontakta REQ:s säljansvarig Nina Filipanics på tel 0734 – 25 90 99 eller nf@re-q.se

Köp
Våra produkter erbjuds endast för professionellt bruk och för att få handla behöver du vara utbildad diplomerad Nagelterapeut och ha registrerat ditt diplom. Ett bindande köpeavtal ingås så snart din beställning har bekräftats av oss och en orderbekräftelse har skickats från REQ till din angivna e-postadress.

Betalning
Vi samarbetar med Svea Ekonomi AB och hänvisar till villkoren i kassan för Svea Checkout.

Kampanjer och rabatter
Alla kampanjer med nedsatt pris är under begränsad tid. Flera erbjudanden kan normalt sett inte kombineras. En rabattkod eller kupong är endast giltig en gång per kund och inköp. Så länge inte annat uppges är koden endast giltig på ordinarie pris (ej rea) och kan inte kombineras med andra rabatter. Om du har en rabattkod kan du lösa in den i din Varukorg i kassan. Här anger du koden i fältet rabattkod och därefter uppdateras priset. Vid uppenbart missbruk av erbjudanden, såsom kuponger och kampanjkoder, förbehåller vi oss rätten att avbryta den aktuella ordern. Kampanjer och rabattkoder gäller endast för nya beställningar och kan inte tillämpas retroaktivt.

Orderbekräftelse
Din orderbekräftelse skickas automatiskt till den e-postadress som du angett i kassan i samband med orderläggningen. Om du inte har mottagit din orderbekräftelse, vänligen titta efter i din skräppost. Om din orderbekräftelse inte finns i din skräppost ber vi dig att kontakta oss på order@re-q.se för att säkerställa att ordern gått igenom vid köptillfället.

Kan jag avbryta eller lägga till något i min beställning?
Har din order inte blivit hanterad i vårt lager ännu, så kan vi ta bort den eller ändra adress. Önskar du lägga till fler produkter utöver din order, så är du välkommen att lägga en ny order hos oss.

Färger
Vi kan inte garantera att färgerna i webbshopen i detalj återspeglar produktfärgerna. Färgerna kan återspeglas på olika sätt beroende på till exempel din dator eller telefonskärm, grafikkort och datorns inställningar.

Reklamationer
För att reklamera en produkt, kontakta order@re-q.se och bifoga foto samt ordernummer.

Bytesrätt?
Bytesrätt gäller 14 dagar från köptillfället. Följande villkor gäller;
1. Varan är oanvänd och felfri.
2. Komplett originalförpackning återlämnas i sin helhet och oskadd.
3. Kvitto eller faktura finns och kan uppvisas.
4. Kontakta vår kundservice order@re-q.se och ange anledning till bytet samt bifoga kvitto eller faktura.
5. När varan är returnerad gör vi en återbetalning till dig.
Om varan är felexpedierad står vi självklart för returfrakt annars står du för alla ev. fraktkostnader. Om varan är felexpedierad skall du kontakta oss omedelbart för mer exakt information om hur du gör returen.

Kundtjänst
Om du behöver hjälp med din beställning, var god kontakta vår kundservice på order@re-q.se eller titta i vår FAQ-sektion. Vi kommer att svara på din förfrågan inom 48 timmar, måndag-fredag.